clasic e van wijk!
 
 

Posturi vacante
Aplica

Linie de Grupaj Bisaptamanala RO-BENELUX si BENELUX-RO 01-04-2013
Incepand cu 01.04.2013 operam o linie de grupaj de trei ori pe saptamana RO-Benelux si Benelux-RO. Plecari in fiecare luni, marti si vineri din depozitele din Cluj (RO) si Giessen (NL). Livrare rapida! Cursele sunt efectuate cu camioane proprii E van Wijk, fiecare camion avand un echipaj de 2 soferi. Posibilitate de incarcare marfa generala si ADR (clasele 2-9). Pentru cotatii de pret va rugam sa transmiteti cererile Dvs. la comercial@evanwijk.ro si comercial.bucuresti@evanwijk.ro
 
Finalizare implementare sistem ERP 31-08-2012
Logistic e van Wijk finalizeaza proiectul “Achizitionarea si Implementarea Sistemului Informatic Integrat de Management"

Compania a finalizat recent proiectul "Achizitionarea si Implementarea Sistemului Informatic Integrat de Management", co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, in baza contractului de finantare incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale.

Valoarea totala eligibila a proiectului a fost de 2,905,000 lei, din care asistenta financiara nerambursabila a fost 994,500 lei.

Proiectul s-a implementat in localitatile Sannicoara (judetul Cluj) si Chiajna (judetul Ilfov) pe o durata de 24 luni. Obiectivul proiectului a fost cresterea productivitatii firmei si implicit imbunatatirea capacitatii sectorului de servicii logistice, iar principalele rezultate imediate obtinute sunt sistemul informatic integrat, inclusiv hardware si software, cu 10 module implementat cu succes si 217 utilizatori instruiti ai aplicatiilor informatice.

 
Demarare implementare sistem ERP 17-11-2010
Logistic e van Wijk demareaza proiectul “Achizitionarea si Implementarea Sistemului Informatic Integrat de Management"

Incepand cu data de 02/09/2010,se deruleaza in cadrul companiei proiectul “Achizitionarea si Implementarea Sistemului Informatic Integrat de Management" co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, in baza contractului de finantare incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale.

Valoarea totala a proiectului este de 3,602,200 lei, din care asistenta financiara nerambursabila este de 994,500 lei.

Proiectul se implementeaza in localitatile Sannicoara (judetul Cluj) si Chiajna (judetul Ilfov) pe o durata de 15 luni.

Obiectivul proiectului este cresterea productivitatii firmei si implicit imbunatatirea capacitatii sectorului de servicii logistice.

 
Upgrade pentru solutiile informatice utilizate 01-11-2010
Investitii in noi solutii informatice: ERP precum si aplicatii specializate domeniului de transport: TMS, WMS, CRM.
 
Modernizarea flotei de camioane 11-07-2010
Investitii in modernizarea si cresterea flotei – achizitia in premiera a 3 camioane cu remorca avand sistemul drive-through.
 
Extinderea capacitatii de depozitare in Bucuresti 01-07-2009
Cresterea capacitatii depozitului din Bucuresti – de la 6.000 m2 pana la suprafata de 11.000 m2. In noul modul putem asigura stocarea produselor in regim de temperatura controlata (max. 20 C).
 

Romana
English

Login
Downloads